Pri práci v sociálnych službách sa zamestnanci často ocitajú v rôznych konfliktných situáciách sprevádzaných napätím a agresivitou. Verbálne, neverbálne prejavy, fyzické ataky prijímateľov sociálnych služieb majú rôzne prejavy a dôvody. Môžu to byť prejavy ich zdravotného stavu, zdravotného znevýhodnenia, momentálneho sociálneho stavu.
Naučiť sa predchádzať konfliktným situáciám a samozrejme ich aj zvládať, by mala byť základná zručnosť každého zamestnanca. Je to nesmierne dôležite pre vlastnú bezpečnosť a bezpečnosť všetkých prijímateľov sociálnych služieb.
Aby zamestnanci vedeli zvládať konfliktné situácie na ochranu seba a tiež prijímateľov sociálny služieb zúčastnili sa dňa 22.10.2024 na školení deeskalačných techník, ktoré viedol Mgr. Niko Ivan.
Priložené fotografie